Snart jul

Har inte blivit mycket uppdaterat här inte... Våran dator är helknas. har fått virus o skit o måste lägga om allt... Inte kul! Nu har vi iaf köpt en bärbar dator som vi ska ha att gå ut på internet på. Så kan jag ha den vanliga till att spela mina dataspel o greja med kort o grejor utan att oroa mig för virus.

Nu är jag, Ella o Emilie i Finspång! Magnus skjutsade hit oss idag o så kommer han igen den 23:e när han fyller. O så åker vi hem igen den 25:e o firar med Magnus familj den 26:e. Blir nog en mysig jul! Roligt nu oxå när Ella är lite större. Får se vad hon säger när vi klär granen.

I förrgår var jag o Magnus på julbord på Loka brunn. Var jättefint o mysigt där! Var Magnus jobb som bjöd. Vi åkte tillsammans med Lars o Cecilia. Var trevligt att träffa dem. Var längesedan nu.
Emilie var barnvakt åt Ella. Hade gått jättebra o hon somnade nästan direkt. Skönt att veta att det gick så bra om det behövs fler gånger. Var orolig att hon skulle gråta massor när hon skulle sova för hon är superförkyld. Men det har blivit tidiga mornar ist... Runt 4 varje morgon... Trött!!

Nu är det mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0