Roligt!

Var jättekul i Örebro igår! Jag hade ju fått pengar när jag fyllde som jag kunde handla för. Köpte en klänning som jag ska ha på nyår o en blus som jag ska ha på julbordet med Magnus jobb på Loka brunn. O så hade ju Ella oxå födelsedagspengar. Så hon köpte en klänning till julafton, en rosa body o en brun tröja med en hund på (så klart)! Sen hann vi tyvärr inte titta i fler affärer... (Jag köpte ens inte upp alla pengar.) Stannade till på MAX o åt o sen åkte vi till Kävesta o Emilie. Var kul o se hur hon bor. Mamma, Pappa o Hanna kom oxå dit. Vi fick se när de hade lektion o dansen som de dansade inne i Örebro på kulturnatten tror jag det var. De var superduktiga! Var riktigt roligt att se! Är så stolt över Emilie som är så duktig! Ella tyckte det var riktigt superroligt o kröp omkring på golvet o flörtade med alla. Kröp upp i knät på folk som hon inte ens känner! O så drog hon omkull en liten kille i tröjan! Hon är tokig hon... Så vi hade en välgigt trött Ella med oss hem. Men roligt var det!

Idag kom Sara.E hit med sin familj. Lilla William fyllde ett år idag! Så jag hade köpt en liten vit tiger åt honom. Så roligt att träffa dem o tråkigt att det blir så sällan.

Nu sover Ella o Magnus spelar sitt nya Super Mario.

Kommentarer
Postat av: emilie

det va ju ingen liten kille! en tjej :)

2009-11-23 @ 22:15:00
URL: http://freakincage.blogg.se/
Postat av: Helena

En tjej?! Det såg man inte...

2009-11-24 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0