Snö o kalas

Första snön har ju hunnit komma o gå. Ella tyckte det var jättekonstigt o satt o tittade länge innan hon vågade ta på det. (Kort finns på min facebook. Vet ju inte hur man lägger in här...)
Ella o Magnus mår bättre nu som tur är. Lite snoriga nu bara. Jag kännde mig hängig igår o trodde att jag skulle bli sjuk men det bryter liksom inte ut.
Igår var Ella hos sin farmor o farfar själv ett tag så att jag o Magnus kunde städa källaren. Behövdes verkligen. När vi var klara åkte vi oxå dit o firade farfar Börje som fyller år idag. Var roligt med gott fika o trevligt sällskap. Ella hade jättekul o lekte med Tilde, Elias o Niko. Var helt slut när vi kom hem o tur var det för hon skulle sova i sitt rum för första gången. Hon var så duktigt o somnade själv i sin säng. Men så vaknade hon klockan 12... Låg kvar länge o försökte somna om men sen var det inge roligt längre... Tog upp henne till vårat rum o så var hon vakne i två timmar... Inge kul. Men såg att det var en till tand som kommer upp så det var väl därför. Får hoppas att det går bättre nu i natt.
Får se vad dagen bjuder på idag då...

Kommentarer
Postat av: Malin

Snö måste verkligen se jättekonstigt ut om man inte vet vad det är!



Förresten, bilder lägger du upp genom att trycka på den lilla ikonen med ett träd i menyn, och sen på ladda upp bild i rutan som kommer upp. Vi vill ju kunna se bilder på Ella och voffsingarna!

2009-11-08 @ 09:52:47
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: emilie

Sover i sitt eget rum! Va stor och duktig hon är. :) Och ni oxå som städer garaget ;)

2009-11-08 @ 10:25:05
URL: http://freakincage.blogg.se/
Postat av: emilie

..eller städa källaren va det visst. ;)

2009-11-08 @ 10:25:58
URL: http://freakincage.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med både två föregående inläggen. Vill dock lägga till att jag saknar er!! Men vi ses i Kävesta va?

2009-11-10 @ 20:34:59
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Malin; Det måste det verkligen. Alldeles vitt fast det ska vara grönt. Tack Det måste jag prova någondag.

Emilie: Jo, hon är så duktig! :)

Hanna: O vi saknar er! Japp, vi ses i Kävesta. Kommer Johnny oxå? Puss puss

2009-11-11 @ 16:54:52
Postat av: Saran

Ja, han äter som ett monster! Han brukar oxå äta 2 dl på kvällen o 2 dl på morgonen. Jag vet inte vad det har tagit åt honom =) Haha

Kramar

2009-11-13 @ 09:32:37
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0