Fint väder

Igår var en rolig dag! Sov i två timmar på morgonen vilken var behövligt, städade (det var ju kanske inte så kul.) o mitt i städandet kom Lars o Viola o hälsade på. Alltid trevligt att träffa dem. Ella visade sina dockor o lite bus. Sen blev det fortsatt städning o en dusch innan Marie, Dennis, Atena o Primus kom hit. Vi gjorde Pizza, gick på promenad o hade det trevligt. Ella lekte med Primus o fick stora pussar av Atena!
Var jättekul att umgås med Marie. Känndes som det var evigheter sedan. Får se till att det blir lite oftare för henne tycker jag om! :)

Idag har Magnus, jag o Ella fixat ute på tomten. Var jättefint väder! Ella plockade löv o försökte ge dem till hundarna. Sen åkte vi till Berit o Börje o åt mat o Magnus o jag åkte o övningskörde. Jag körde i 45 km / h o på tvåans växel! Visst är jag duktig?! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad du e duktig Halena som kör bil! Det går ju framåt. Tänk vad roligt när du och Ella kan svänga förbi mig i Vasselhyttan och hälsa på. Det ser jag fram emot. Träna på! Ses på tisdag kväll. Kram!!

2009-10-18 @ 22:11:29
Postat av: Hanna

Låter som bra och härliga dagar! Bra att du och Marie träffas. Gör det oftare och hälsa från mig!

2009-10-19 @ 08:51:50
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Maria: Visst är jag! :) Ser fram emot det jag med. Hälsa barnen! Kram



Hanna: Ska jag!

2009-10-19 @ 12:06:26
Postat av: Saran

Du är jätteduktig gumman =) Kul att det går frammåt!

Lilla Ella, jag kan se henne framför mig med löven. =) Sötnosen

Kramar

2009-10-19 @ 16:15:07
URL: http://www.metrobloggen.se/mammanskriver
Postat av: Marie

Jaa, va mysigt vi hade=) Ska vi göra om!! Gu så duktig Du är gumman!! Helt otroligt modigt av dig. Heja heja! Hoppas vi ses ikväll igen. Kommer straqx efter nio o skjutsar hem dig. Snart kommer du ju kunna "skjutsa igen" denna vända. Hör ju jag de;) Bamsekram!

2009-10-20 @ 15:50:40
Postat av: Helena

Marie: Vad gullig du är! :) O tack igen för igår! Kramar

2009-10-21 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0