God mat

Inte hunnit skriva på ett par dagar...
I måndags var vi in till Linde o letade present till Jenny på mitt jobb som ska gifta sig på lördag! Hittade ett fint tårtfat/kakfat på fot o en fin grej att hänga på väggen som det stod Lycka på.
Och igår pysslade jag med kortet som vi skulle ge o stressade mest runt tycker jag... O Ella har varit grinig o gåtit i två dagar nu (inne på tredje) för att hon har ont i munnen. Dumma tänder! Helt rött o svullet där det kommer upp en ny så igår fick hon lite alvedon. Så det är inte så lätt att få så mycket gjort då när Magnus sover.
Klockan 17 åkte vi o hämtade Maria B o åkte till Löa o hämtade upp Jenny på jobbet! Vad snopen hon blev! :) Vi var 10 stycken som åkte in till linde o åt mat på Bistro Bellman. God mat o mycket skratt så det blev en trevlig kväll. Var tvungen att åka hem före de andra för att Mangus skulle ju jobba så snälla Marie o Dennis kom o skjutsade hem mig. Sen kunde jag inte somna för att jag var uppe i varv... Blev någon gång efter 12 o klockan 3 vaknade Ella. Sen grät hon en gång i halvtimmen för att hon hade ont i magen. Så det blev inte många timmars sömn. Så nu är det segt!!

Vi har iaf fått en tid för provtagning till Ella nästa tisdag. Hoppas att det visar vad det är hon inte tål. Hon ska äta mjölk o gluten tills vi ska dit. Så nu är hon dålig i magen igen o har ont på nättetna. Så ska hon ha så minst en vecka till... Stackars liten...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättetrevligt att träffas! Kramar på dig!

2009-10-21 @ 14:22:19
Postat av: Saran

Stackars lilla gumman. Hoppas verkligen att ni får svar på vad hon inte tål.



Kramar

2009-10-21 @ 15:43:02
URL: http://www.metrobloggen.se/mammanskriver
Postat av: Emma

Hoppas verkligen Ella blir bra i magen. Inte kul de där. Usch och att hon behöver äta sånt ändå:( Kram

2009-10-21 @ 18:13:57
URL: http://truckerbabe.blogg.se/
Postat av: emilie

Kul det är att överaska någon sådär! Nä, stackars Ella att ha ont i magen. :( Varför måste hon äta det om hon blir dålig av det?

2009-10-21 @ 18:28:35
URL: http://freakincage.blogg.se/
Postat av: Helena

De måste tydligen ha gluten i kroppen för att man ska kunna göra ett test. Inte kul... Men visst var det trevligt att träffas Maria! Måste vi försöka göra oftare! :) Kram på er alla!

2009-10-22 @ 08:13:47
Postat av: Marie

Stackars stackars Ella! Krama om henne från mig!

2009-10-22 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0