Länge sedan...

Har inte hunnit sitta ner vid datorn på hela helgen. Känns som om man har tusen saker att göra.

I torsdags var iaf jag o Ella på kyrkis. Så roligt att se hur kul Ella tycker att det är att träffa andra barn. Önskar att det var fler som vi känner som har barn så att hon fick leka oftare...

I fredags när Magnus hade vaknat åkte vi till Linde o skulle handla mat o fågelfrön. Där träffade vi på Marie o Dennis som skulle äta på Kebabhuset så vi följde med. Gott med pizza o roligt att träffa dem igen! :)

I lördags eftermiddag var vi hemma hos Magnus föräldrar o lagade mat. Ella älskar alla hundaran o lyfte till och med upp Niko o skulle ha honom i knät! Stackars lilla hund! :) Sen övningskörde Magnus o jag.

Igår var vi där igen! :) Både Maria o Mattias var där. Magnus o jag passade på att övningsköra igen när vi hade barnvakt. Jag körde i 50! Visst är jag bäst?! Nästa helg ska vi köra på en väg ist för på bruksområdet. Är nästan lite stolt över mig själv!
Efter turen blev det mat o sen kortspel. Magnus vann som vanligt. Men han fuskade nog! :) Ella har blivit så duktig o sova där oxå. Det är skönt så att man kan stanna lite längre o inte behöva tänka på att man måste hem o lägga henne.

Denna vecka jobbar Magnus em. Skittråkigt!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul att de går bra för dej med o köra:) tycker du är jätte duktig:) Kram Emma

2009-10-26 @ 13:45:17
URL: http://truckerbabe.blogg.se/
Postat av: Saran

Magnus fuskar jämt =P nädå ;-)

Vad duktig du är på att köra! Minns själv hur läskigt det var i början. Nu hör det till vardagen och är lika lätt som att cykla.



Tänkte på det nu när du börjat blogga =)

Om du vill kan jag fixa din blogg nån dag när jag har tid över. Om du kan maila mig ([email protected]) några bilder du vill ha i bannern, vilken fär bloggen ska gå i, och lite allmänt så.

Sen behöver jag ditt lösen för att kunna fixa upp allt.



Om du vill alltså? Tycker själv det är kul att göra detta och det är ju kul att ha en personlig blogg.



Kramar

2009-10-26 @ 19:22:33
URL: http://www.metrobloggen.se/mammanskriver
Postat av: Helena

Det vill jag jättegärna Sara! Jag måste bara fundera på hur jag vill ha det! :) Du är så snäll du! KRAMAR

2009-10-27 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0