Stockholmsresa

Hade en jätterolig helg i Stockholm med alla tjejer! Vad roligt det var att vi alla kunde träffas igen tillsammans efter så många år. O alla var sig lika! :) Sara kunde inte bestämma sig, Sofie SKA spara ut sitt hår, Sofi pratade om snygga killar o jag o Malin vaknade först. Allt är precis som det ska! :)
På lördage gick vi på stan hela dagen. Jag köpte en klänning, en mössa o halksockar till Ella, o en klänning, benvärmare, en sjal o en väska till mig själv. Stackars Magnus fick inget! :) Åt jättegod mat, o fikade på ett jättemysigt fik!
En rikigt toppenhelg!
Fast jag skanade ju Ella massor! Särskilt på kvällen o morgonen.... Men det gick ju!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh va roligt det lät:) Skulle oxå vilja åka bort:)Kul att du hitta nå o handla oxå:) Kram

2009-10-12 @ 17:03:03
URL: http://truckerbabe.blogg.se/
Postat av: emilie

Låter som ni haft det riktigt gött :D

2009-10-12 @ 19:24:19
URL: http://freakincage.blogg.se/
Postat av: Saran

Vad mysigt ni verkar ha haft det! Kollade bilderna på din facebook =)

Skulle med vilja komma iväg sådär.



Först ska jag prova att börja dricka vanlig mjölk igen, om då mitt magonda och uppblasta kommer tillbaka ska jag gå iväg o få det kollat. Vet ju inte om det är det som är felet.

Men har blivit mycket bättre iaf. Men som sagt, får vänta o se =)

2009-10-15 @ 11:28:04
URL: http://www.metrobloggen.se/mammanskriver
Postat av: Helena

Jo, det var riktigt mysigt o roligt att åka iväg ett tag! Vi får hitta på något vi nån dag Sara! :)

2009-10-15 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0