Bussresa

Idag åkte Ella buss för första gången. Det var roligt! Fanns så mycket att titta på. Till och med kossor! :) Väl på Trollebo var Ella först blyg o satt o tittade på alla barn. Men efter ett tag började hon krypa runt o titta. Lekte med Julia oxå som är född samma år. Helt otroligt att det kan vara sån skillnad! Men hon är ju född i januari o ella i slutet på november så det är ju nästan ett år. Kul att träffa Mia o Jenny igen! :) Saknar er! Vilken tur att Mia o Hugo oxå var där o hälsade på just idag! :)

När vi kom hem möttes vi av två galna hundar! Så många pussar vi fick! Inte vana att vi är borta så länge nu. Tänk sen när jag börjar jobba igen. Små stackare.

Imorgon eller på fredag kommer mamma, pappa o kanske Hanna hit! *längtar* De ville gå en tur på Kopparbergsmarken de med. Sen åker jag o Ella med dem hem o stannar en vecka. Så kommer Magnus o hämtar oss till helgen. På lördagen har syster Hanna 25 års fest! Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nehe! Vi åkte ju buss med henne från oss till Finspång en gång. Då när Ella tittade in i provhytten :) Kul att hälsa på och att hon lekte.

Ska kolla om jag kan gå så jag kan åka med ett tåg som går kl 16:00 på fredag. Annars får jag krångla med Swebuss och byta och greja.

Askul att du ska komma på festen!!

2009-09-23 @ 20:22:20
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var roligt att träffa er oxå! Ella har blivit så stor, det är helt otroligt hur fort det går. :) ha de så trevligt på marken och sen "hemma". :)

kram /Mia och Hugo

2009-09-24 @ 09:26:14
Postat av: Helena

Just det Hanna! Det hade jag glömt bort! :) Tack så mycket Mia!

2009-09-24 @ 09:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0