Finspång

Nu är Ella, Nova, Zisco o jag i Finspång! Kul! Vi följde med mamma o pappa hit igår o ska stanna till söndag. Idag har vi varit hemma o tagit det lungt. Eller Ella har ju busat som tusan! Helt slut nu på kvällen. Det är ju så kul o busa med mormor! :) O så har hon lärt sig o kissa på pottan! Mammas stora tjej! :) hon har gjort det i 3 dagar nu! Tänk vad duktig hon är! 10 månader o kissar på pottan! Förresten så fyller hon ju 10 månader precis idag!
Imorgon ska vi vara hundvakt Ella o jag när mor o far åker till Linköping. Mamma ska till doktorn. Onsdag el torsdag åker vi o hälsar på moster Hanna o morbror Johnny. Sen får vi se vad vi hittar på för kul.

Helgen den 9-11 oktober ska jag till Stockholm med Malin, Sofie, Sofi o Emilia! Vi ska hälsa på Sara. Så himla kul!! Flera år sedan vi träffades allihopa! När vi var yngre träffades vi ju nästan varje dag! I alla fall jag, Malin o Sofie. Vi bodde ju nästan hos varandra. Jag längtar! Men tänk att vara utan Ella en hel helg!! Hur ska det gå?! Fast stackars Magnus är ju utan henne en hel vecka nu...

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ska bli så sabla kul!!

2009-09-28 @ 20:33:36
URL: http://celeritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0