Nu försöker jag igen! :)

Nu när jag är hemma o är mamma ledig o har lite mer tid att sitta här framför datorn tänkte jag att jag ska prova det här med blogg igen. Får se hur det går! :)

Idag är det en riktig tråksöndag! Magnus o jag har städat bilen, jag har dammsugit hela huset, torkat damm i sovrummet o tvättar.

Gårdagen var betydligt roligare. Först var vi på klädparty. Lingon o Blåbär kläder. Så söta! :) Köpte en mössa, en body o ett par byxor till Ella. Ska bli kul när de kommer. Tänkte att eftersom att jag sldrig köper några dyra kläder till henne så slog jag till med tre grejor.
Efter det åkte vi hem till Marie, Andreas o Liam. Var jättekul att träffa dem för de var ett tag sen nu. Ella o Liam är ganska lika till sättet. Lika vilda! :)
Sen var vi hemma hos Ellas farmor o farfar o fikade. Roligt med alla hundar tycker Ella!

Nu kanske man ska fortsätta med allt tråkigt... Suck!


Kommentarer
Postat av: Saran

Vad kul att du börjar blogga =)

Ska följa bloggen med spänning!

Kram kram

2009-09-13 @ 16:47:46
URL: http://www.metrobloggen.se/mammanskriver
Postat av: Hanna

JA! kämpa på och skriv skriv skriv! Det är ju någonting som du tycker om att göra och så är det kul för mig som bor långt borta att se vad ni har för er om dagarna :)



Ella kommer bli som Berit och ha 8 hundar när hon blir stor tror jag :D

2009-09-13 @ 18:38:55
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad kul!

2009-09-13 @ 22:35:34
URL: http://celeritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0