Övningskörde

Igår var en konstig dag... Ella o jag gick upp vid 7 o Magnus låg kvar o sov. Ella hade varit vaken på natten igen så vi var helt slut både Magnus o jag. Klockan 9.30 var Ella trött igen så då gick hon o jag upp o la oss o Magnus gick ner. Ella sov ända till 11.45 så när vi gick upp hade Magnus redan hunnit åka till jobbet. Så vi hann inte träffas något! :)

Idag åkte vi till Löa skola som firade 100 år. Var mycket folk där. Sen åkte vi till Ellas farmor o farfar o fikade o busade med alla vovvarna. Ella tycker att det är jättekul! Vovvovvov säger hon. När vi hade barnvakt o allt åkte Magnus o jag o övningskörde. Jag var SÅ duktig! Körde i hela 25 kilometer i timmen! :) När vi kom tillbaka kröp Ella omkring o plockade gräs. Så roligt!

Nu på em har vi städat lite, lagat mat o tittat på reprisen av doobidoo. (så stavas det säkert inte.) Ikväll när Ella har somnat tänkte vi titta på en wallander film. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vi kommer upp till kopparbersmarken =) Ska bli jättekul. Ska ni vara hemma? Isf skulle det va kul om vi hann träffas! Vi åker härifrån på torsdag fm. och hem igen på sön em.

Kramar

2009-09-19 @ 20:03:51
URL: http://www.metrobloggen.se/mammanskriver
Postat av: Malin

Heja Helena!



Du är upe i 110 innan du vet ordet av. ;-)

2009-09-19 @ 20:32:44
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: emilie

Säger hon vov vov vov! :D va hon växer.

2009-09-20 @ 16:22:37
URL: http://freakinacage.blogg.se/
Postat av: Emma

Va skoj:) Duktig du e som kör iallafall. snart kommer du igång o tar i:) Kram

2009-09-20 @ 19:29:12
URL: http://truckerbabe.blogg.se/
Postat av: Helena

Sara: Vi är hemma hela helgen, men mamma o pappa kommer hit på fredag em o stannar över helgen. Sen åker jag o ella med dem hem. Men visst hinner vi träffa er oxå. Fredag fm kanske om ni inte vill komma när mina föräldrar är här? Annars går det oxå bra. Kram

2009-09-21 @ 10:20:48
Postat av: Helena

Malin & Emma: Tack så mycket för erat stöd! Ni vet hur otäckt jag tycker det är...

Emilie: Japp! Hoppas du kommer under veckan så du får se! :)

2009-09-21 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0