Sovmorgon!

Idag sov Ella till 5.50! O somnade sen om direkt när jag lyfte över henne till min säng. Utan välling! :) Sen vaknade hon igen 6.50. Så det blev en riktig sovmorgon! Förstår inte hur det kan göra sån skillnad att vakna 5.50 ist för 4.50? Nu känner man sig ju utvilad. O nu sover hon igen. Var visst trött idag.

Magnus o jag har hittat ett hus vi vill ha. I Vasselhyttan. En fin gård med mark till. Det är ju där vi vill bo igentligen. Mer på landet o närmare till Löa där vi vill att Ella ska gå i skolan. Det är bara det att det kostar 2.300000! Är det någon som har lite pengar till övers?

Nu ska vi vara hundvakt åt några av Berits hundar. De andra ska in o få spruta.

Imorgon ska vi till Örebro med Zisco till veterinären. Skrapa tandsten. Är orolig att de kommer att få dra ut tänder. De är jättedåliga! De fick dra ut en förra gången. De är nackdelen med Papillon, att de har så dåliga tänder. Tur att Nova har så fina iaf.

Förövrigt jobbar Magnus em denna vecka. Skittråkigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill med vara hundvakt! Fast det brukar jag ju vara åt Fanny, men det borde bli oftare :D



Finns huset på internet så man kan kolla? eller är det bara nåt ni åkt förbi? Har jag sett det "äktalive"?



Nu ska jag platta mitt hår med en trasig plattång... undrar hur det kommer gå.

2009-09-14 @ 10:58:04
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaaaa, Vasselhyttan tycker jag låter bra!

2009-09-14 @ 12:58:03
Postat av: Helena

Hanna, det finns med kolla på hemnet på örebro län o lindesbergs kommun. Sen ligger det i vasselhyttan o heter smältargården. Det var på sista el näst sista sidan.

Lycka till med håret!

2009-09-14 @ 13:02:01
Postat av: Sara

Så vill jag oxå bo! Men det är ändå billigt, här nere hade man minst få ge det dubbla tyvärr =(

Håller med om att det gör skitmycket om de sover 1 timme längre =) Kramar

2009-09-14 @ 16:55:08
URL: http://www.metrobloggen.se/mammanskriver
Postat av: emilie

kul att du bloggar :) Jag trodde inte på Magnus om huset. Haha. Men det va ju hur fint som helst. Men va ska ni ha ladugård till?

2009-09-15 @ 09:43:37
Postat av: emilie

Jag bloggar jag med!

2009-09-15 @ 19:33:16
URL: http://freakincage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0