Vänner

Höst=regn=hatar!=Helena grubblar...

Som vanligt när det blir höst funderar jag på allt o tycker att det mesta är piss. Tur att man har Ella som lyser upp.
Kom fram till att jag saknar mina vänner... Malin o Sofie... Måste åka o hälsa på dem någon helg. Här har jag ju inte särskilt många vänner. Blir mest att man sitter själv om dagarna. Svårt att åka o hälsa på någon när jag inte har körkort...
O så finns det ju dem som är vänn när det passar dem. Hur kul är det? O varför bryr man sig då igentligen? Det är väl inte mycket till vänn att hänga i julgranen?
O varför frågar ingen mig om jag vill följa med någonstans? Ut på krogen tex? För att jag har blivit mamma? Får mammor inte gå ut o dansa en gång om året? Är nog tre år sen jag var ute sist... Man tröttnar på o säga att fråga gärna mig nästa gång...
Äää, grubbla på sånt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä såna vänner är väl inge att ha, som bara kan vara vän när de passar dom. Sånt tycker jag inte om.

Ni kan väl komma hit och hälsa på någon dag och om det är så att du vill hälsa på ändå så kan jag ju hämta dej:) Vore kul o ses. Bor ju inte så långt ifrån varandra. Känner igen de där med att ingen frågar om man vill gå ut på krogen. Ingen frågar mig längre bara för att jag har varit sjuk så länge så då är de ingen idé och fråga mej. suck. Men men klarar mej ändå. kramar om

2009-09-24 @ 19:13:41
URL: http://truckerbabe.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig också!!



Du får verkligen ta och komma hit nån dag - jag vill shoppa med Helena! Det var ju aslänge sen!

2009-09-24 @ 19:54:01
URL: http://celeritas.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack Emma! Du har rätt, Vi får ta o komma ut o hälsa på någon dag. Nova tycker så mycket om o vara där. Ska ju vara borta en vecka nu men efter det går det säkert.

Malin: Jo, inte var det igår vi shoppade inte! Får ta det nu någon helg innan det blir kallt. Jag hör av mig! Kramar

2009-09-25 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0