Klätterapa

Igår var vi till Örebro o handlade.  Jag köpte ett par snygga fodrade skor, en snygg dörrmatta o så mat då. Blev mycket mat. Hade typ slut på allt. Ella o pappa tyckte inte att det var lika kul som mamma o komma iväg en stund.
Funderar faktiskt på o ta tåget in i veckan o kolla lite på stan. Kolla om jag hittar några kläder på rean om det finns någon rea kvar. Roligt o gå på stan oxå. Det var längesedan! Jag som älskar att shoppa!

Idag har jag städat lite o varit över till Marika o Marcus en sväng. Dem har köpt en jättesöt kattunge! Ella tyckte att den var lika söt som mamma tyckte att den var.

Förresten så har jag fått en klätterapa till dotter! Hon klättrar på allt hon kan komma upp på. fotöljen i hennes rum, soffan o pallen i köket. O så står hon o försöker komma upp på stolarna men det kan hon inte.

Nu ska vi snart äta mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0