Myshelg

Förra veckan orkade jag inte skriva något! Ella har varit jättedålig efter sprutan o haft feber o gråtit hela nätterna. Nu verkar det ha blivit bättre iaf så jag håller tummarna för att man ska få sova lite nu!

Har iaf haft en toppenhelg! Hanna kom hit i fredagskväll. Vi sjöng lite wii när Ella hade somnat. Hanna o jag sjunger ju så himla bra så det lät fint! :)
På lördagen gick vi på skogspromenad o var på kalas hos Marika. Det var trevligt! Kul o träffa lite folk. Marie hade gjort en jättefin smörgåstårta. När vi kom hem sjöng vi lite wii sing igen.
På söndagen städade vi undan julen o sen kom Emilie o Marcus! Jätteroligt!! Vi lagade mat o satt o pratade o lekte med Ella. Hon är ju för söt när det kommer folk! Gör sig till hela tiden så att alla ska skratta åt henne! :)
När de hade åkt gick vi över till Marika igen o blev bjudna på smörgåstårta.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Magnus börjar jobba om några timmar. Så tråkigt med eftermiddagar!  

                                    
                                                                    Hanna, emilie o Marcus


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag vill komma snart igen! Super roligt att Emilie och Markus också kom. Kanske Johnny kan följa med nästa gång.

Du och Ella kan baka bullar till pappan. Det tycker hon nog är roligt, dega lite och äta lite :)

2010-01-19 @ 09:52:47
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Baka bullar?? Du är ju tokig! Baka får hon göra med mostrarna! :)

2010-01-19 @ 11:40:11
URL: http://busellasmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

JA! då blir det bak nästa gång!

2010-01-21 @ 11:57:56
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0