Kärlek

05 – Vad är kärlek?

Kärlek är:

När jag kommer hem från jobbet och Ella kommer springande och kastar sig i min famn och ropar Mamma och ger mig världens största kram!

När Nova kommer smygande från fotändan av sängen på morgonen när hon hört att jag är vaken och ger mig en stor puss!

När Magnus gör smörgåsar åt mig sent på kvällarna och hämtar strumpor åt mig när jag ligger och ska sova med isbitar till fötter!

När man saknar och saknar och saknar Wallinarna och sen får ett sms med just de orden av just dem man saknar mest!


Kommentarer
Postat av: Hanna Wallin

Fint! Visst är det underbart med kärlek? Och jag saknar dig sketamycket!! Längtar så det gör lite ont tills ni kommer <3

2011-04-20 @ 09:26:28
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0