01 – Helena

01 – Presentera mig själv


Helena Helga Wallin född den 1 november 1981 i Finspång! Min söta mamma heter Helga o min virrige pappa heter Ulf men alla känner honom som Walle! :) Två underbara småsystrar har jag oxå; Hanna o Emilie. O så lille underbara hunden Fanny då såklart som bor kvar därhemma på Tegelbruket!

Nu bor jag dock i Guldsmedshyttan några mil norr om Lindesberg. Här bor jag i en villa tillsammans med sambon Magnus, dottern Ella, hundarna Nova, Zisco o Ebba o kaninerna Skrållan o Hampus. Vi bor i ett litet villaområde på en hörntomt med en egen liten skog på baksidan. Underbart tycker hundarna! :)

I 6 år nu (förutom de två år som jag var mammaledig) har jag jobbat på Trollebo förskola i Löa. Jag har helt underbara arbetskamrater o ett toppen jobb! :)

Jag tycker om att läsa böcker, lyssna på musik, släktforska o gå i skogen. Fast nu mer varken hinner jag eller orkar göra något av det! :) Ja, gå i skogen då! :)

Det var några rader om mig! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Wallin

"Varför är pappa så virrig?" söt Emilie :)

Släktforska! Fan vad roligt det är!

2011-03-29 @ 14:55:18
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, det är något man alltid kommer att minnas! :)

Det är verkligen jättekul!! Men nu är det ju en massa annat som ska hinnas med...

2011-03-29 @ 15:53:45
Postat av: Helena

Ja, det kommer man aldrig att glömma! :)

Det är jättekul!!! Men nu hinner jag aldrig... Är ju en massa annat man ska hinna göra!

2011-03-29 @ 15:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0